قفل (حرکت اعداد)
نوشته شده توسط : زپو

 قفل (حرکت اعداد)


✹بسم الله الرحمن الرحیم✹


➊ هیچکس قادر به باز کردن این قفل نیست ، حتی اگرجلوی چشم افراد دیگر بارها و بارها قفل خود را باز کنید نیز آن ها نخواهند فهمید که چگونه قفل دستگاهتان باز شد .


➋ قفل حرکت اعداد یکی از بهترین، محبوب ترین ، کامل ترین و متفاوت ترین اپلیکیشن های امنیتی برگرفته از قفل های نسل جدید کمپانی بلک بری .


➌ الگوها و پین کد های قدیمی و تکراری پیشفرض دستگاه خود را برای همیشه کنار بگذارید .


➍ باید بدانید که این برنامه یکی از بهترین برنامه های قفل در دنیای اندروید میباشد که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار میباشد.


➎ با داشتن این نرم افزار در گوشی قادر خواهید بود به آسانی و با انتخاب اعداد مخلوط شده بر روی قسمتی از تصویر محافظ دستگاه خود باشید و به دیگران اجازه ندهید تا بدون اجازه شما و به صورت آزادانه وارد حریم شخصی شما شوند .


➏ آموزش کار: پس از ورود به برنامه تیک فعال سازی را روشن نمایید و سپس با کلیک بر روی دکمه ی انتخاب تصویر و تنظیم قفل ، یک کد پشتیبان دلخواه وارد نمایید . پس از آن از بین تصاویر برنامه و یا از گالری خود یک تصویر انتخاب کرده و برش دهید . در مرحله ی بعد با نمایش اعداد ، عددی بین 0 تا 9 را انتخاب کرده و در قسمتی دلخواه بر روی تصویر قرار دهید . محل قرار گیری عدد را بخاطر بسپارید . در مرحله ی بعد  مجدد صفحه را اسلاید نمایید و عدد انتخاب شده را از بین اعداد مخلوط پیدا کنید و دقیقا بر روی مکان قبلی قرار دهید . پس از آن تیک غیر فعال شدن قفل پیش فرض و شروع پس از راه اندازی مجدد را فعال نمایید و قفل پیش فرض دستگاهتان را از قسمت تنظیمات بر روی هیچکدام قرار دهید . با فشردن دکمه ی قفل دستگاه توسط قفل حرکت اعداد قفل می شود . و شما با حرکت دادن و کشیدن همان عدد انتخاب شده در همان مکانی که بر روی تصویر قرار داده اید باز خواهد شد . 


➐ از مزیت های قفل حرکت اعداد نسبت به قفل های  ترسیمی و یا پین کد غیر قابل شناسایی بودن قفل توسط  دیگران است .


➑ دقت داشته باشید ابتدا قفل پیش فرض دستگاه را بر روی گزینه ی هیچکدام قرار داده تا تداخلی ایجاد نگردد و همچنین تیک گزینه ی غیر فعال شدن قفل پیش فرض دستگاه را نیز از داخل برنامه فعال نمایید تا باعث عملکرد نادرست برنامه نگردد .


➒ در واقع این ابزار به راحتی تمامی راه های ارتباطی برای ورود به دستگاه قفل خواهد کرد حتی با زدن دکمه ی HOME هم نمی توانید وارد دستگاه شوید .


➓ از این پس دیگر نیاز نیست نگران فاش شدن حریم خصوصی خود باشید دوستانتان از امنیت و نحوه ی کار این قفل سر در نخواهند آورد .


℘ برخی از قابلیت ها و امکانات قفل حرکت اعداد :


➀ امنیت بالا نسبت به قفل های دیگر .


➁ قابلیت انتخاب تصویر مورد علاقه از گالری .


➂ دارا بودن کد پشتیبان همراه .


➃ انتخاب تعداد حرکت اشتباه و پرسش قفل پشتیبان .


➄ شروع پس از راه اندازی مجدد دستگاه .


➅ فعال سازی هشدار لرزشی .


➆ اشتراک گذاری مستقیم .


➇ رابط کاربری زیبا ، ساده و قابل فهم .


➈ اجرای قفل در حالت تمام صفحه.


➉ سازگار با نسخه های متفاوت اندروید از جمله اندروید 5


✔  در صورت بروز هر گونه مشکل و یا نارضایتی از برنامه قبل از نظر و یا امتیاز منفی با ایمیل پشتیبانی ما (soshiadev@gmail.com) در ارتباط باشید تا مشکل شما را برطرف نماییم .


خرید و دانلود  قفل (حرکت اعداد)






:: برچسب‌ها: قفل اعداد , بهترین قفل اندرویدی , بهترین قفل گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: